2017-06-05

Räcker det nu?

Hej!

87,4 kg stod vågen på idag. Det är ett evigt upp och nerande för mig. När ska det räcka? När ska jag få nog? Eller är jag helt enkelt nöjd med detta? Näe, jag är ju inte det. Hur kan man vara nöjd med dagliga magsmärtor och konstant trötthet och känslan av att vilja göra saker men man ORKAR helt enkelt inte. Men jag är, nu erkänner jag, väldigt lat när det gäller mig själv och motion. Har väl med självkänslan att göra kanske. Man tycker inte man är värd att prioriteras. Just för att man inte kämpar som man ska. Men jag får nog Fan lära mig kämpa lite. Men i huvudet kämpar jag hela tiden :-(

Börjar med att åka och köpa ny tvättmaskin för den gamla pajade igår. Sen ta en snabb promenad. Måste börja nånstans ju.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...