2017-02-16

Jobbig dag

Idag är det tufft tycker jag. Jobbat natten till idag och vaknade 15:00. Dock så fick jag ingen sammanhållande sömn utan vaknade hela tiden och var kissig. Måste vara allt vatten jag dricker. Det blir dessvärre inga 3-4 liter ännu men absolut mer vatten än jag nånsin druckit innan haha. Visst har jag druckit vätska men det har ju varit i form av Fun Light och annan light saft. Lightläsk osv. Sällan enbart vatten med citron eller nåt annat nyttigt i. Så huvudvärken kom som ett brev på posten idag kan man säga. Kan tänka mig att det kan vara nattjobbet oxå som ställer till det lite nu. Det är ju inte helt ovanligt att huvudvärk drabbar nattarbetare. Men jag vet oxå av sådana jag jobbat natt med innan som sköter sig, tränar och äter rätt och sover ordentligt. De mår alldeles prima. Så hoppas det blir så till slut för mig oxå.  

 Nä nu vill doggisarna ut :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...