2015-07-09

Gårdagens middag


Martin var i Köpenhamn igår och skrev något slags prov jag inte har en aning om vad det är. Det har nåt med arkitektur för hans jobb att göra. Han klarade det (som jag trodde) och var så glad och ville grilla sig en fet biff på kvällen och dricka öl :-) Jag hade varit iväg hos syrran i Staffanstorp under tiden han var där så jag passade på att  handla lite inför kvällen. Egentligen behövde jag inte handla nåt (som vanligt) men det blir ju så när man går in i en affär :-)

Hursom... väl hemma så började det öööösregna! Det verkligen vräkte ner! Jaja, vad gör man då? Jo man flyttar grillen till carporten istället haha. så... Vi fick vårt grillat :-)

Lite bilder?




Det var ju inte läge att sitta i uterummet och äta, det var... brrr... kallt! Så det blev till att sitta inne och äta men det gick precis lika bra. Jag blev nog lite på kanelen tror jag (drack alldeles för mkt av det goda vinet Zafrica. Ett rött vin. Jag brukar sällan tycka om röda viner (är mer en vitt-vin-tjej) men detta är så himla gott för att vara rödtjut så det blev för mkt av den varan igår. 00:30 stämplade jag ut för då vart jag så illamående (inte bara vinets fel ;-)) så då gick jag och la mig och jämrade mig. I morse vart jag dock OK igen.

Zico gillar att tugga på papp hahaha.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...