2012-12-27

Julen i Munkarp

God Jul på er! Hoppas ni har det härligt! Själv firade vi hos mina föräldrar igår och hos Martins pappa under julafton som ni kan se här. 

Jag älskar verkligen julen. Det är så kul och tänka tillbaka på hur man själv var som liten... man kunde inte förstå hur alla bara åt och åt och åter ååååt! JULKLAPPARNA dååå! :-) DOM var ju e viktigaste :) Nu när man ändå är över 30 så förstår man det ju hela bättre. Maten är viktiast hehe. (Fast jag ska inte sticka under stol med att jag fortfarande blir som barn på nytt vid julafton!! Nästan värre än barnen själv... hrm hrm...) 

Nedan följer ett bildregn av julen hos mamma och pappa.



50 kg knähund någon? :-)


<3 p="">
Älskade mamma...


Min goa töööös <3 p="">

Syster Åsa...

Moi


Pappa och Martin





Älskade gran :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...