2012-08-17

Pluffs pluffs

Alltså idag har varit KATASTROF!!

Säkert 10 mackor har jag klämt i mig idag med massa smör och massa massa kaffe!! FATTA hur hård och plufsig jag känner mig (är) nu?! Magen står rakt ut som i början av en graviditet! Fy fan! För att inte tala om hur mkt tröttade jag känner mig! Jag har ätt som vanligt med grädde och fett och så men ändå klämt i mig massa kolisar!

Tvi!!

Mår dåligt nu!

HUR ska jag bryta denna hemska trend??? Visst, äter jag bröd, så blir det och SKA vara nyttigt surdegsbröd elller LC-bröd som jag bakat själv men Dr Sterns mörka bröd klassas knappast som nåt nyttigt... :-/

Inte lönt att få panik för skadan är redan gjord. Kan lika gärna ta smällen med ett leende på läpparna och ta nya tag snart igen, right? :-)


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...