2012-06-06

Joggingtur i parken

Det är sen natt. Jag kan inte sova. Vad är då bättre än att blogga från mobilen? =) Det enda som stör mig är faktiskt, att texten man skriver i inlägget från mobilen, inte kommer med när inlägget väl publicerats! 

MYCKET DÅLIGT APPLE!!!!

Iaf... Vilken underbar (men kall) kväll det var igår. (Klockan är ju nu över 2 =)) Jag kände mig superrastlös så jag bestämde mig helt enkelt för en joggingtur. Min fot vart väl inte så glad för det. Varför kan du läsa här.
Men men, nångång måste man börja! Och nu är jag så trött på att... ja, inte vara rund eller out of shape utan mer att helt enkelt vara missnöjd! Det är inte så det ska vara! 

Vackra Slottsparken!

2 av mina vapendragare.... =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...