2012-01-07

Käcka inlägg

Sitter och läser en blogg just nu där läsaren skriver så där käckt och ballt som jag oxå gjorde en gång i tiden. Inte nu längre. Nu är jag ungefär lika käck och ball som....ja som vadå??

Se... för ett par år sen hade jag kommit  på världens roligaste liknelse/jämförelse (samma ska för f-n haha) men nu? Står rent still. Skyller på att det är för att jag håller på att bli gammal! 30 år!!!! Fy fan!

Det hjälper nog knappast heller att jag har det jobbet jag har. Man blir ju som man umgås sägs det och jag håller VERKLIGEN på att bli det! Ha! Om jag inte redan är det!! Nä, måste byta snart! Känner det ända in i själen... (kan man säga så?) Ända in i hjärtat, ryggraden? Benmärgen? Fastän jag gillar det så känner jag ändå att det får räcka nu! Jag vill inte!

Jag kommer nog aldrig bli vuxen tror jag...


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...