2011-11-11

Middag på Riannas Bistro

Martin bjöd ut mig på middag nu ikväll. Det var verkligen över förväntan där, både mat och atmosfär, med tanke på att att jag överhuvudtaget inte ville gå in där från början. Kan varmt rekommendera stället!!


Sällskapet :-)

Jag åt Örtbakad lax med Västerbottenrisotto. Supergott!! Och kan ni tänka er...  Jag drack vin!! Sinclair Estate (Shiraz Cabarnet) hette det och det var faktiskt jättegott! Kommer definitivt att köpa hem det själv framöver. Och... JAG DRACK UPP DET! Martin sa att det är nog första gången i världshistorien som jag både äter upp maten OCH dricker upp vinet! Haha!
Till efterrätt valde jag, trots att jag redan var proppmätt efter maten, Chokladfondant med Hasselnötsglass. SÅÅÅÅ GOOOTT!!! Sen rullade vi vidare därifrån till Hemköp för att köpa kaffegrädde till mig för annars blir min morgondags början helt fel... (Kan INTE dricka kaffe med mjölk för det = BLASK!!) Antingen ska det vara någon form av grädde i kaffet eller en Espresso House-kaffe! Annars får det vara! 

Ha en trevlig helg mina kära! 

- Skickat via iPhone

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jadu.. du har d bra du! Själv e jag sketahungrig och har inte ätit på 2 dagar.. men jag kanske tappar nåt kilo.. hahaha

Caroline sa...

Haha ja det har du ju gjort oxå sen du postade kommentaren :-)

Puss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...