2011-11-12

Börjar må dåligt

Börjar må lite dåligt här hemma nu... känner mig hängig och huvudvärken blir värre och värre och halsen börjar tjockna och näsan antingen rinner eller är (snor)täppt. Och så nyser jag om vartannat =/ Syrran har insjuknat i influensan och har fått diagnosen "kraftig halsinfektion" av läkare och fått antibiotika utskrivet. Sen ser man status efter status på Facebook där folk skriver att även dom har fått feber och influensaliknande symtom.

Gode Gud gör så att jag slipper! Fast iofs, och det har jag alltid sagt, så kan jag ta VAD SOM HELST utom tandvärk och magproblem. Alltså ärligt. Fullt allvar! Men nock fan så gnäller man ändå oavsett hur dåligt man än mår av vad det nu kan vara haha.

Annars idag så har jag varit på IKEA med mamma där jag köpte en byrå. Mitt skafferi är öööööverfullt av saker så jag måste ha mer utrymme därav köpet av byrån. Jag köpte även ett par kryddinlägg så nu kan man ha sina kryddburkar organiserade i bokstavsordning oxå. Ska bli skönt! Ska även bli skönt att rensa ut en massa skit ur skafferiet och börja om på en ny nyttig kula haha. (Förhoppnignsvis.)

Nä hörrni, nu ska jag gå och lägga mig. Är dödstrött och så suktar jag efter VATTEN!!!! Åh just nu i detta ögonblick så är vatten den bästa drycken. Sen har min fot somnat oxå... great!

Natti!

1 kommentar:

åsa sa...

Hoppas du mår bättre snart och att det inte är något som e på gång. Själv så la jag mig i gårkväll bara för att panikvakna kl 02 av att knappt kunna andas. skitjobbigt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...