2011-05-21

PRESENTS!!!!

Våra brittiska vänner Matt & Lisa kom hem för några dagar sen från att ha varit både i USA och Hawaii. En vän till de skulle gifta sig. Med sig hade de en present (jag sa att de helt klart hade haft mig i åtanke när de köpte den men Martin envisades med att det också var till honom. Haha.)

I alla fall... det var ett jättefint litet hårt paket. (Paketet är mintgrönt egentligen men ser guldigt ut på bilden, dålig mobil-kamera haha.) Och i det låg... KAKOR!!!! Det avslöjade iofs texten på paketet men who cares? ;-) Jag blev inte mindre glad för det om man säger så hihihi! Tyvärr är kakorna slut nu (jag vet... jag är jäkligt glupsk) men kanske man kan baka egna? Måste kolla om jag kan hitta recept nånstans!

Så TACK Matthew & Lisa för dessa!! De var så goda att jag t.o.m. gömde paketet för Martin LOL.... <3 Men han fick iaf 3 st... eh.... (borde skämmas...)









Nu ska vi träffa ovan nämnda personer i parken för lite picnic-häng :) Ha en bra dag alla!

/♥♡Caroline♡♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...