2010-12-28

No book today either

The book didn't come today either. But it was expected as I ordered it late last night. But tomorrow it should be here! I hope :) I chose a free shipping option so who knows? It might take more than two days for it to arrive (as it said it would.) God I hope not!

So now I'm gonna "binge" (not in a bad way) all kinds of crap that I can't/shouldn't/don't want to eat while I'm on the 30 day method! :) There are 3 days left of 2010 so I am gonna start doing this 1/1 2011!

Now I'm gonna have myself a large cup of cappuccino made with vanilla soy milk:)
Yum!

Have a great afternoon/evening everybody!! :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Boken kom inte idag heller. Men det väntade jag mig iofs inte heller eftersom jag beställde den sent i natt. Men imorgon borde den komma! Jag valde ett fraktfritt alternativ så vem vet? Det kanske tar längre tid då än 2 dagar (som det stod.)

Så nu passar jag på att trycka i mig all möjlig skit som jag inte får/ska/vill äta på 30 dagar sen! Det är 3 dagar kvar av 2010 så jag tänker börja med detta den 1/1 2011!

Nu blir det en stor kopp cappuccino gjord på sojamjölk :)

♥♡Caroline♡♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...