2010-09-14

Lite gamla kort...

Tänkte här visa lite gamla kort (eller inte gamla, bara kort jag inte pallat sortera haha).
Först ut är Sofies älskling Igor... anledningen till att han ser totalt nerdrogad ut på dessa fotona är för att han.... ja, han var just det LOL. Sambon tog den 28/8 (så "gamla" är alltså fotona hehe) med honom till sina föräldrar där det stod kloklippning på schemat och DET tycker inte lille Igor om... antagligen är det ingen av hennes chihuahuaor som gillar det så hon har, av deras veterinär, fått utskrivet lugnande tabletter som hon kan ge dom. Man tar en tablett och delar den i 4 delar. Sen tar man 1/4-del och delar den en gång till. Det är vad Igor behöver hahaha. Sen är han helt STENAD *asgarv*


Drogad dog ;-)


Tungan ute i vanlig ordning haha...










Alla som känner mig vet att jag älskar att BAKA! Så här kommer en bild på mina goa surdegsbullar som jag serverade på min födelsedag!! :-) Mums!!


Lite dålig bild....





Min älskade goaste Bella höll sig nära bullarna ;-)

/♥♡Caroline♡♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...