2010-09-18

Min födelsedag

Tänkte jag skulle visa vad jag fick på min födelsedag :) Fyllde ju iofs år för 17 dagar sen nu (31/8) och förutom besök så fick jag även lite presenter även om vi normalt inte ger såvida vi inte nollar eller femmar. Vi har en så STOOOOOR familj och släkt så det hade blivit alldeles FÖR DYYYYRT om vi skulle ge VARJE år nån fyller år. Men men... jag blev 29 så kanske jag fick presenter för att jag snart träder in i "pre-old-lady"-åldern? Haha Några slags avskedspresenter för att jag bara har ETT ÅR KVAR av det härliga årtiondet - just 20-årsåldern..... *snyftar våldsamt* hahahaha.

Av sambon fick jag vackra blommor och Charlotte Perrellis nya bok "Kan jag kan du" som jag velat ha ända sen hon skrev på sin blogg att den skulle släppas den 10/8 :D Sen fick jag även en träningstopp... den är väldigt mjuk och skön!! Tack darling!! :)

Sen hade jag även önskat mig Organic Peanutbutter som då mamma hade tänkt köpa till mig (jag blandar det tillsammans med chokladproteinpulver, minimjölk och banan - blir smaskens) men när hon kom så sa hon att hon inte hade hittat det så då hade hon köpt dessa nedan istället (under blomfotot).... hahaha. Ekologisk Chocolate Spread och en Duo... haha uhm... ja, jo visst kan det vara gott i en proteinshake men nyttigt? Uhm, I don't think so ;-) Sen av min äldsta syrra fick jag 4 (!!) Geishakakor (mitt absolut favoritchoklad för er som inte vet) samt 2 påsar av samma hahaha. Jisses... jag som ska gå ner i vikt!!! Tack för hjälpen typ ;-) Dom varade bara en vecka ändå så *oops* Sen av min andra syster så fick jag ett superbra dammsugarmunstycke!!! Jag har aldrig varit med om en sån sugeffekt (eller ja, det är ju inte själva dammsugarmunstycket som åstadkommer den) och en sån åtkomlighet som man gör med det! Det är platt och kommer åt överallt samt har små upphöjningar på både kort-, och långsidor så all skit sugs liksom in istället för att flyttas på när man sveper över golvet!! Superbra!! Tack Aså! ;-) Har ingen bild på det men det kommer nog haha.


Stackars blommor har ingen riktig vas... jag äger inte en enda vas nästan... skamligt! Men det går lika bra med en saftbringare haha. Jag har aldrig brytt mig om att skaffa vaser för eftersom jag inte kan sköta riktiga blommor så köper jag ju heller aldrig några hehe.


MUUUUUUUUUUUUMS!!!!


Jaja, jag veeeeet - var nog därför jag fick denna träningstoppen hehehe.


Pose pose tillsammans med bilringen LOL.


/♥♡Caroline♡♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...