2010-04-03

En dag på stan 10-03-30

Nu i tisdags hade vi en liten familjedag i stan. Jag, min mor, 2 av mina systrar och Emil och Josefine (min tredje syrras ungar) gjorde stan och shoppade och fikade och hade kul. Jag hade som vanligt kameran med. Systemkameran denna gången. Blev inte så mkt fotande men lite blev det iaf.

Emil, min gudson som blir tonåring nu den 1/7 :-) Gud vad tiden går fort =/

Min mor såg väl nåt äckligt på burgaren hon åt... eller om det nu var strips :-)

Fjortisen Josefine... och let me add... hon är en tvättäkta fjortis LOL. (OBS suddigt foto!)
Äldsta syrran, Emil och så en till... kan ju inte säga vem det är eftersom jag skuggat ansiktet ;-) Då hade ju inte det varit lönt precis.

Och så äldsta syrran Camilla igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...