2010-03-19

What's been lost has been found!

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev här om min mobil som var borta.

DEN ÄR HÄR IGEN!!!!! :-)

Fick hem brev från polismyndigheten här i Malmö och blev lite nervös för jag visste ju inte vad det kunde vara och vad jag vet så har jag inte varit och spatserat på brottslighetens bana inte haha. Så jag svor lite och förberedde mig på det värsta (varför gör man det?) och öppnade och såg följande:


"Va faaan e nu detta??"


"Va?! Har jag tappat nåt??"


"AHHHH JUUUUST DEEEET!!!!"

Alltså ni skulle sett mig!! Jag blev rent till mig! Hoppade och tjoade och utbrast "Bella, Bella.. mammis telefon är upphittad!! JA! JA! JAAAAA!!! Weeee!!" med jätteljus och glad röst!! Bella förstod ju uppenbarligen inte varför men hoppade och skuttade hon oxå hahaha. Det är väl alltid kul när matte är på gott humör antar jag hehe.

Åh så glad jag var!! Om ni kunde ana! Dagen efter hämtade jag den och tro det eller ej... men alla pengar på kortet var kvar och alla foton oxå!! Sweet!! Den såg så ren och fin ut när tanten på andra sidan glasväggen lämnade över den! Men något som förvånade mig var att på frågan vart den blev upphittad så svarar hon "Järnvägsgatan." "Va?! I Limhamn?" kontrade jag. "Ja?" svarade hon och tittade frågande på mig. "Aha ok, ja men det var ju bra" svarade jag tillbaka. Sen räckte hon över den till mig!

Det är nämligen så att dagen jag blev av med den (eller iaf dagen jag antar att jag blev av med den) var lördagen den 13 februari.Vi hade varit i Staffanstorp den dagen och först kollat på min systerdotters boxningsmatch och sen firat min ena systersons födelsedag (han fyllde den 11:e) och där fotade jag en massa så jag vet ju att jag hade den där. Sen vill jag även minnas att jag la ner den i väskan innan vi åkte hem. Men innan vi åkte ut ur Staffanstorp så var vi nämligen inne på ICA... och det var DÄR jag trodde jag tappat den... men tydligen inte... hmm! Nåja.

Min älskade svarta underbara mobil!! Jag är SÅ glad! Glad att det finns lika ärliga människor som jag!

/
♥♡Caroline♡♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...