2010-02-25

Liten uppdatering

Egentligen orkar jag inte men... tänkte jag skulle blogga lite granna. Sitter med ett skolarbete fast mitt huvud och näsa och hals och bihålor och ja... min rygg (och allt annat) säger åt mig att gå och lägga mig i soffan istället haha. Men känner inte riktigt att jag kan slappna av om inte skolarbetet är gjort först. Det ska vara inlämnat på måndag någongång och sen på tidag har jag prov i psykologi och prov i svenska på torsdag. Fick flytta fram svenskaprovet för dom var schemalagada precis samtidigt :-)

Kalinka och Igor (halvsyskon)



Kan en hund se roligare ut än Kalinka?? Hahaha! *söööt*


"Brossan skyddar mig nog...."
Lite lustigt... Kalinkas tunga hänger ut åt höger... och Igors åt vänster LOL!!!

En dag när jag kom hem så såg jag hur kalt där såg ut. Dom hade huggit ner hur många träd som helst och jag är rädd för att det inte kommer vara sådär lummigt och grönt och fint till sommaren som det varit annars. I normala fall kan man inte alls se husen som står där =/ Inte ens när det är vinter och inga löv på träden :(




Nu orkar jag inte skriva mer! Uppar väl mer sen!
Ciao!

/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...