2010-01-17

Tvätt och Biobesök

Är egentligen skittrött (har både sand och svidande ögon) och borde gå och lägga mig men håller på att tömma en telefon på musik och foton och det står att det ska ta ca 15 minuter till så då kan jag ju lika gärna blogga lite :-)

I eftermiddags/kväll var jag hos syrran och lånade hennes tvättmaskin... hade egentligen tvättid igår (förrgår fredag, e ju ny dag nu...) men då var jag i skolan och kunde inte. Tur man har syskon då med gott om tvättider hehe ;-) Jag börjar skolan officiellt nu på måndag och jag hade iiiinget rent alls och det fanns ingen ledig tvättid förrän nästa lördag, vilken jag tog. Så jag var tvungen att tvätta antingen idag (igår) eller imorgon (idag) söndag. Så TACK!! ^v^

Vi var och såg Avatar idag oxå jag och Martin och den är verkligen sevärd måste jag säga! Fin miljö. En sagovärld man bara vill hoppa in i... Otroliga effekter. Fast, jag är inte van vid glasögon så det kändes allt i ögonen efter ett tag... kanske därför dom är sandiga och svidande nu? ;-) Jag tog ett par extra med mig hem haha *fräck* Förstår mig inte på folk som la tillbaka dom efter sig.... man betalade ju extra för dom?! Nä minsjäl... bion är ju dyr som den är i vanliga fall (95 kr oftast) så 150 spänn per skalle för denna för att det var 3D... då ska jag banne mig ha ett par extra 3D-goggles med mig hem hihi! Punk slut! Nästa projekt för Martin sa han blir att fixa 3D hemma här för projektorn haha. Ska bli kul isf... om det går.

Usch, 6 min kvar... I wanna go to beeeeed. Men 6 min till kan jag väl stå ut. Känner att jag inte har nåt direkt att skriva om så därför slutar jag nu annars blir det bara en massa pladder :-)

Goodnight!!

/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...