2010-01-16

Lite småskit

Bilden i föregående inlägg skickade jag upp med en annan telefon jag fick låna av darlingen. En C905:a. Vet inte hur gammal/ny den är men jag vet att han haft den innan iaf. En jättebra kamera måste jag säga. 8mp. Men... som vanligt gick det inte att skicka upp inlägg på språng till denna bloggen (¤/(/£${#"%) = svordomar) utan jag fick logga in med annat och sen exportera och importera och ha mig och så ska det fan ta mig inte vara!!!!!! *grrrr*

Nu har jag packat ihopa tvätten och ska snart, så fort Martin behagar komma hem från gymet, bege mig till syster yster för att låna hennes tvättmaskin och kanske äta nåt gott :-P Sen ikväll ska jag och Martin på bio. Vi ska äntligen se Avatar i 3D. Ska bli jätteintressant att se om det verkligen är så som folk säger, att det känns som om man befinner sig i själva filmen, hehe. Återkommer med rapport för dom som är intresserade haha.

Annars har jag inte så mkt att skriva nu.

Seeya!

/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...