2010-01-13

Kallt!!

I "morse" vaknade jag av att det var rent vitt ute - igen. Ska det aldrig försvinna? Fast det är rätt mysigt ändå måste jag säga! Det är inte med glädje jag kommer städa ut julen imorgon kan jag säga =( Fast jag låter nog tomtarna hänga kvar månaden ut... eller varför inte ända in i april? Som förra året haha.



Idag (igår, är ju ny dag nu) var jag nere i centrum med syrran och fixade lite. Tack för lånet av du vet vad ;-) Sen bar det av hem igen... i kylan. Och i snön som vräkte ner. Tur jag inte cyklade omkull. Hade varit en syn det va haha.




Trött, osminkad och rätt ful... men det är ok ändå tror jag haha. För jag tillhör inte längre dom som måste lägga upp snygga bilder på sig själv... ;-)
Idag har det inte blivit nån träning på gym. Vi håller båda två på att bli sjuka... (great... lagom till skolstart ju =/ det slår aldrig fel...) så vi kände inte att det var värt det. Vi blev hemma istället och åt kycklingwraps och tittade på Biggest Loser hehe.
Jag får nog köra ett uppdejtsrejs imorgon för minnets skull... ja, med bilder och så då förståss =)
Natti!!


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...