2010-01-10

ARG!!!!!!

Jag fattar fan inte hur Blogger/Blogspot -WHATEVER - kan säga att dom är nya och förbättrade.

VAR I HELVETE DÅ????

Man kan ju inte ens skicka inlägg från sin mobil längre utan att det skapas nya bloggar och hamnar på dessa tillfälliga bloggar?? Och inte heller kan man importera sin gamla blogg till en ny. Varför skulle man nu vilja det då? Jo... för att till nya bloggar kan du skicka inlägg från mobilen men inte till din gamla som du haft hur länge som helst och som du alltid har kunnat skicka till innan utan problem!

Nåt annat som oxå retar mig till vansinne är att dom på blogger verkar anse sig vara för bra eller upptagna... WHATEVER... för att svara på sina medlemmars frågor. Det är hur många som helst som har samma problem som jag har men får vi nån hjälp?? Nä, det får vi inte!

Så F**K YOU jävla blogger.com!! Hade det inte varit för att jag bytt bloggar tusen miljoner gånger så hade jag dragit för längesen - till en annan blogg - men jag ORKAR verkligen inte!

Gnällt klart nu tror jag....


/Caroline

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...