2009-10-02

Matdagen so far

Maten idag ser ni nedan.

Gick upp SEEEENT idag så inte förrän klockan var 13 fick jag i mig nåt att äta! Ut med hundarna först innan mat.

Frukost: 2 st. skivor skanörgrova med makril i tomatsås på och en smoothie gjord på några frysta jordgubbar, en halv liten banan, 1 dl mjölk samt 1 dl 3% A-fil. sötningsmedel samt ekol. vaniljpulver. Blev en rätt stor smoothie och jag blev MÄTT!! :)
Mellanmål 1: 10 salta pinnar + lightcola  (inte bra men har inte druckit mkt av den mer än kanske 2 klunkar (innan jag dammsög) så den räknas nog dock inte kanske ;))
Mellanmål 2: 1 äpple + kaffe med 0,5 dl vispgrädde + 1 tsk honung.

Tvättid mellan 16-21 och däremellan middag som eventuellt kommer bestå av pannkakor (sambons önskemål) själv ville jag gärna ha Thaimat... men men... vet inte om jag kommer äta några dock. Får se vad jag hittar på. Uppar mer senare lite ingående. Nu ska jag ner i tvättstugan.

Uppdatering kl. 19:25
Har ätit lite cashewnötter sen jag skrev senast vilket är helt galet för lite med tanke på hur länge det gått + att jag har sprungit i trappor och burit tung tvätt osv. För att inte nämna min träningsvärk sen igår ;) Men nu står jag och gräddar pannkakor (kanske inga nyttiga direkt men det är ju fredag hihi) Till det ska vi ha hårdvispad grädde med sylt.

Nä, nu får jag nog gå och vända på pannekagan som dom säger här i Skåne :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...