2007-06-03

Gårdagen... *puh*

Japp... gårdagen kommer summeras i bilder då jag e så seg idag. E inte direkt trött men tankeverksamheten funkar inte riktigt som den ska idag! (Som om den nånsin gör det?? Haha!)

Iaf... vid 13-tiden åkte jag och Martin till Bauhaus och köpte dörrhandtag till Martins lägenhet som han snart ska sälja. Han har målat om, renoverat och gjort det så fint där så man blir nästan lite sne över att han inte gjorde detta under tiden vi bodde där haha! Iaf... vi åkte dit och det var mkt folk i vanlig ordning. Och jag såg ett sånt JÄVLA snyggt kök där. Men såklart så glömde jag fota det! :( *grrr* Men ett sånt vill jag ha i framtiden iaf! Och sen har jag sagt att flyttar vi till hus så vill jag ha:

♣ En pool med snygga former i trädgården.
♣ Ett stort badrum där vi har plats till både tvättmaskin, torktumlare och jacuzzi. Alt. ett rum för bara Jacuzzin! :)
♣ Ett ASGRYMT kök där jag kan laga massa god mat och baka hela dagarna långa! (Om jag inte jobbar då!)
♣ DISKMASKIN!! Haha men det är ju bara självklart men jag var tvungen att skriva det hihi!

Så sen kommer jag inte på mer! Men det finns säkert mer jag vill ha! En hemmastudio, full utrustad hade heller inte varit fel där jag kan komponera ihop musik dagarna långa. Eller vänta... ville jag inte ha ett asgrymt kök så jag kunde laga mat och baka dagarna långa? Hmm blir svårt att hinna med :lol: Jag bara skojar!!

Visst ja... bilder från igår var det ja...

Klicka f�r att st�nga bilden
Martin ringer sin far för att fråga om han hade nån klarlack över eller vad det nu var eller om han ska köpa...

Klicka f�r att st�nga bilden
Vi (läs: Martin) ska köpa handtag.

Klicka f�r att st�nga bilden
Sen efter det åkte jag o Martin till Mackan och köpte lite gott! Jag tog en chickenburger + en McFlurry med extra daim. Det var i princip min middag igår :?

Klicka f�r att st�nga bilden
Sen vid 18-tiden hämtade jag Josefine för biobesöket. Här har vi min syrra Linda och hennes mamma. (Hon e en JÄKLA pratkvarn!!) :)

Klicka f�r att st�nga bilden
Josefine e finklädd :) *Min sötis*

Klicka f�r att st�nga bilden
Det e inte jag hehe.

Klicka f�r att st�nga bilden
Ojojoj vad ska vi välja för godis??? Svårt när det finns så mkt! Godismonster ;) Det blev en popcornspåse, 200 grams Digestivechoklad, 1 Twix King Size, lakritsnappar, 2 cola zero. Ve och fasa :

Klicka f�r att st�nga bilden
Här sitter vi inne på biografen. Vi ska se Blades Of Glory med Will Ferrell! FYFAN vilken rolig film asså! Vi garvade så vi trodde vi skulle kissa på oss! Och det gjorde nog resten av besökarna oxå. SE DEN!!

Klicka f�r att st�nga bilden
Josse inne i biomörkret!

Klicka f�r att st�nga bilden
Vi inne i biomörkret =)

Efter biografen gick vi till McDonalds på Gustav och köpte glass...

Klicka f�r att st�nga bilden
Josse ville ha glass med kolasåstopping. Ja, så då fick hon det då! =)

Klicka f�r att st�nga bilden
Jag åt min andra McFlurry med extra daim för dagen! Gott men inte så gott för magen =/

Sen ringde Martin och frågade om vi ville ha skjuts hem. Ja tack, det tackar man ju inte nej till så han sa åt oss att gå till Stadsbiblioteket för han skulle hämta oss där och på väg dit så ringer syrran... ja det har ni kanske redan läst, och förvarnar mig om att Niklas tänker be mig vara barnvakt. Jag ringer upp Martin för att säga att han inte behöver hämta oss så vi knatar "hela" (haha den e inte så lång) vägen tbx till Gustav för att ta 7:an till Värnhem. Där hemma satt Niklas med två vänner och drack, gol och kollade på fotboll! Haha... här följer lite bilder även på det... =)

Klicka f�r att st�nga bilden
Niklas var glad då dom hade tippat och han var så bombis på att han skulle ta hem potten =) Kompisen Pers hand i vägen =)

Klicka f�r att st�nga bilden
Här är väl Sverige på väg att göra mål eller nåt för direkt efter jag knäppt av så reser dom sig upp o vrålar hahaha.

Klicka f�r att st�nga bilden
Här sitter svåger Niklas, kompisarna Dan och Per.

Klicka f�r att st�nga bilden
Söte Adam med på ett hörn oxå =)

Klicka f�r att st�nga bilden
Niklas drog hem potten och ska nu kaxa sig mot stackars Dan haha.

När klockan slagit cirkus 23 så gick dom iväg... *äntligen typ* hahaha. Så då nattades Adam och jag och Josse kollade på film. Lover Boy hette den (fast på IMDB's hemsida står det Trippin' hmm) och den var oxå rolig. Så vi dukade upp med gottebord och så igen... =) Min mage fick ta emot mkt onyttigheter igår... Jag är inte så pigg på det sista kortet som jag ser ut att vara...

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

När filmen var slut ung. 00:30 gick Josefine och la sig och somnade ganska så fort... sen var det bara jag ensam i lägenheten... internet har dom men den var ju i deras sovrum och där låg Adam och sussade. Men efter att ha pratat med syrran så sa hon att Adam inte vaknar om jag ville surfa... så OK jag gick in och startade datorn... vad hör jag då?? "Pappaaaa, e det duuuu?" Adam vaknade så klart... (han blir väldigt pappig när han är trött) *ahhhhh* Skit oxå. Fick jag gå och försöka natta honom igen... men han somnade.... ett tag iaf...

Klicka f�r att st�nga bilden

Detta klockslaget hade han fortfarande inte kommit hem. Så jag gick ut på deras balla och satte mig och fotade lite... i brist på annat...

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Men det var kallt så jag gick in igen och satte mig i soffan...

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Fortfarande inte kommit hem...

Men...

Klicka f�r att st�nga bilden
då kom Adam upp och irrade omkring så jag lade han i soffan istället...

Detta var min gårdag... och idag är jag supertrött. Har iaf hunnit med att baka tekakor då vi inte hade nåt bröd hemma. Sen kommer Åsa så ska vi iväg och sola! Kommer garanterat att somna då! Skriver om Grekland Dag 3 ikväll! Nu orkar jag inte sitta här nåt mer...

Puss på er!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...