2009-10-08

Dagens Frukost/Lunch

Klockan är snart lunch och jag intar min första måltid idag. Och det är ingen måltid i den bemärkelsen utan en Cambridgeshake. Jordgubb. Jag har ingen aptit och vet inte vad jag ska äta. Orkar inte göra nåt heller och vill helst inte få pottanfall eller nåt annat sen :oops: Så jävla tradigt! Känns som min mage är lite varannan dag nu. Ena dagen bra och jag kan äta ordentligt men sen dagen efter så får jag betala för det jag åt dagen innan fastän jag inte ätit nåt skit alls. Sen dagen efter igen så är den OK och nästa dag katastrof. Och så fortsätter det så. Ska jag aldrig få ett stopp på detta????

Egentligen hade jag inte brytt mig om jag var tvungen att springa på dass titt som tätt (eller jo, det hade jag nog) om jag bara hade sluppit smärtan i magen!!!! Åh vad det hade varit underbart!

Oh well... vi får väl se vad som händer sen :???:

4 kommentarer:

Jennie sa...

Usch, stackars dig som har problem med magen... Kan inte vara roligt!

Men vad kul att du oxå dricker pulver =) Ska du bara dricka pulver eller byter du bara ut några mål då och då?

Lycka till, i vilket fall! Kram

kcalorin sa...

Ja det e inte kul med magen. Men det blir väl bättre nångång får vi hoppas :)

Jag kommer bara byta ut några enstaka mål emellanåt om jag inte hinner äta eller orkar göra som innan idag. Tror det kommer funka bra! En sån påse ska ju innehålla alla näringsämnen m.m. som en vanlig måltid ska så det kommer nog funka toppen!

Hur gör du?
Kram!

lagohprano sa...

Jag har som ambition att bara köra pulver och se vad som händer. Men i krisfall tänker jag självklart att jag kan äta ett bra mål per dag (eller fler). Första dagen har iaf gått över förväntan bra, tror att morgondagen och lördag kommer att vara värst har jag fått för mig.

kcalorin sa...

Aha I see :) Det gjorde jag förra året. Gick ner 4 kg nånting på några dagar bara. Men det var ju ändå mest vatten i början. Man går ner men det är så tråkigt bara hehe. Det är bra för att kickstarta nåt iaf!!

Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...