2009-08-04

Kan icke sova

Martin tog det ganska så bra måste jag säga. Nästan så jag tror att 1. Så vill han samma sak fast han inte vågade säga nåt eller 2. Han tror inte jag menar allvar. Aja, vi får väl se.






Så här tycker han nog om mitt beslut eller vad han kallar "nyckfullhet". Jag är inte nyckfull.



Han gillade inte att jag tar med mig Bella... men hon e faktiskt min och varför ska hon behöva vara ensam en hel dag när han jobbar när hon kan vara på landet med mig? =)

Vadå benen i vädret? Hahaha.



Skönt att få lite stöd haha.

Idag har jag krängt *skäms*

I badet... har fått dille på svartvita foton. Eller sepia är oxå vackert...

Ja du Åsa... detta har din lille son gjort... =)

(SKYLDIG!!) *asg*

Ehh dimma... jag går nog in i den... haha.

Don't ask...

Godnatt!

2 kommentarer:

sofie sa...

det kommer bli så bra, snäckan! bara du står på dej å verkligen visar att du menar va du sagt! :D you go girl!! :D

Åsa sa...

Min lille älskade plutt! Högg i hjärtat när jag fick se bilden <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...