2009-08-06

Hos föräldrarna

Jag är som ni kanske redan vet hos mina föräldrar i Eslöv ett tag nu framöver. Vi får se när jag åker hem igen. Inget är bestämt ännu. Men ska till tandläkaren på måndag så då är jag ju förståss där =)

Hade tänkt lägga upp bilder men det gick inte alls. Vet inte vad det beror på men vi får se om det går imorgon istället. Har suttit här nu ett ex antal minuter men bilderna vill inte överföras så jag skiter i det. Hade en hel bildkavalkad men jag får väl försöka imorgon (eller idag) igen.

Mamma och pappa firade 42-årig bröllopsdag igår den 5:e augusti så pappa hade köpt en sån fin bukett till lilla mor med ett sånt sött kort haha. Ni ska få se imorgon =) Om det går att lägga upp då! Kanske funkar med en video??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...