2009-08-06

God Morgon

Haha jag tror bestämt att pappa "försov" sig idag. Istället för 4:30 kom han ner 5:15 nånting =) När klockan är 8 har han haft en LÅNG sovmorgong hihihi. Dessa gamlingar LOL.

Jag har sovit rätt så krasst i natt som sagt. Bella har skällt varje gång klockan har plingat. Mamma och pappa har en gammal klocka som plingar till vid varje halv-, och helltimme och det har väl varit skoj då förmodar jag haha. Sen vaknade jag när jag hörde pappa nerför trappan så jag sa godmorgon innan Bella skulle börja skälla och ha sig =) Så nu sitter jag här och ska snart gå upp och lägga mig i pappas säng. En riktig säng och inte en knarrig resesäng hehe.

Tog ett foto på brudslöjan i morse... heter den dimman som är i gryningen det?


Oj nu funkade det minsann. Men det tog allt en jävla tid för ETT foto.

Nu ska jag snusa kudden snart igen och Bella ska med "morfar" ut och hämta tidningen och tisselissa lite hehe.

Have a nice day!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...