2009-08-09

En dag på Stranden

Idag (eller rättare sagt igår, är ju ny dag nu) blev det stranden. Vi åkte till Lomma och solade men det gick fan inte och vara där. Alla dessa jävla nyckelpigorna är ju fan EVERYWHERE!!! Jag brukade älska nyckelpigor men no more alltså. Dom bits ju för fan??? Jag är heller inte mkt för att ligga på stranden utan att kunna svalka mig så det var inte så kul idag (har röda veckan på besök dessutom) då jag inte kunde gå i och plaska runt som jag annars älskar att göra hihi! Och har ni hört nåt dummare.. jag äger fan INGA schorts som passar mig. Jag har blivit för fet helt enkelt! =( Får sy mig ett par strandschorts helt enkelt =) Efter stranden köpte vi glass sen åkte vi hem!

Här kommer lite bilder.


På väg dit...



Jävla nyckelpigor.... numera hatobjekt för dessa bets faktiskt! *morr*

Mmm bara kom du....*smash* Förresten.. är jag inte BRUN!! *flin*

Lomma!

Tydligen så får man bada där med hundar så det blir allt ett besök med hundarna där snart!

Vad har ni gjort idag då?

1 kommentar:

sofie sa...

dom bits som faaan! >:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...