2009-07-26

Tillbaks?

Jag vet, det är sinnessjukt kasst av mig att jag inte uppat på länge mer än några små mobiluppdateringar då och då. Jag tänker faktiskt skylla på Martin! Ja, att han har haft semester alltså =) Men imorgon börjar han att jobba igen så då återgår man till den normala och tråkiga vardagen igen! =/ Ja, för våra vardagar är faktiskt rätt så tråkiga! Ska in och "renovera" mig nu som min syrra skrev i sin blogg att hon skulle göra och sen tänkte jag faktiskt, tro't eller ej, uppdatera lite bilder... och som vanligt (eller nä inte alls som vanligt...) så kommer jag inte att skriva en massa blaj utan det kommer bli text till bilderna istället =)

So long!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jaaa..på tiden att få litta att läsa här! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...