2009-06-20

Veckans vägning

Den hade jag ju rent glömt bort!

Vågen visade på 79,3 kg imorse och det är jag nöjd med för det har fuskats en hel del på sistone så...
Men nu har jag iaf vägt mig. Ska bara komma loss och måtta mig oxå men tycker inte mig se nån minskning där....

Vi får se imorgon! Kommer dessutom skriva mer om midsommar oxå då för just nu är jag alldeles för trött för det.

Så... Natti fnatti med er!
Hoppas ni hade en bra midsommar.

PS/ Ni plockade väl 7 (eller är det 9??) sorts blommor och lade under kudden? Det ska jag fanimej göra nästa år!!! =D /DS

1 kommentar:

Åsa sa...

hahaha.. kanske det man ska göra! Nu har min vovve fått redigt med skäll.. han slukade i sig nästan hela falukorven som låg på tining på diskbänken! Gissa om jag blev arg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...