2009-06-14

Oj då...

Jag har visst inte uppat ordentligt på ett par dagar =( Sorry!

Får väl börja med att skriva att jag gjort utsvävningar IGEN! Och detta var igår. Som ni vet så var ju Martin inne i en gitarraffär. Och så gick vi såklart förbi La Empanada. Och Martin frågar om vi ska äta där inne. Okej, sa jag, det kan vi väl göra. Så började letandet efter nåt LCHF-alternativ. Fast High Fat-delen var inte problemet här kan jag ju säga haha. Det var kolhydratsdelen. Allt såg ju så gott ut. Tänkte ta kycklingsalladen men där var bara massa äckelpäckel på som oliver (kräkvarning), feta-, eller fårost (oxå kräkvarning) sen var det en massa mer jag minns att jag reagerade emot så jag valde till slut en kycklingenchiladas (bad choice) Det var gult ris på tallriken, (gott btw), och en stor pitabrödsrondell med MASSA ost ovanpå. Jag åt två tuggor av pitabrödet men skrapade bara ur kycklingen sen.Men dom få nachochipsen som låg ovanpå åt jag tyvärr samt riset. Sen i fredags åt jag ett choklad som Martin köpte till mig. Cheddarpopkorn på det. Suck. It never ends. Jag har inte gått upp så mkt av det (bara lite) men ändå. Man känner sig ju misslyckad som inte kan hålla tillbaka när man erbjuds. Igår var jag och Martin ute och körde en massa. JAG körde =D och det gick så bra att han bad mig köra till närmaste mack för han ville ha en glass. Det var ju sååå apvarmt ute! Ok, ja körde till närmaste så kommer han ut med TVÅ st. straciatella sandwichar. Ja, jag åt ju. För jag var glad! Och dom var goda! Sen tycker jag det är dumt av Martin att föreslå sådana saker. Men å andra sidan borde jag kunna säga nej nu när jag besämt mig. Så det tänker jag göra i fortsättningen nu! Nu kom jag under 80-sträcket och jag tänker misjäl INTE passera det igen!!!

1 kommentar:

Åsa sa...

Haha.. kan man inte få unna sig ibland då?? ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...