2009-06-09

Inte OK!!!

Var hos tandläkaren idag. Drog ut visdomstand samt rotfyllde en annan. Dyyyrt. Men inte det som inte är OK utan det är en annan grej.

Hade tänkt göra köttfärsbiffar idag eller järpar (samma sak ju) med nåt gojs inuti. Tänkte på detta som jag hittade idag men hursom så blev det inte så för jag hade rätt ont i flabben om man säger så när jag var klar hos tandläkaren. Sambon föreslog att vi skulle beställa mat från lokala pizzerian. Ok det gick väl an tänkte jag så jag ringde och beställde. Kebabrulle till sambon och gyrostallrik till mig. Det stod Gyrospizza och sen med finstilt(finns även som tallrik) och eftersom jag inte längre äter varken bröd, pasta, potatis eller ris så fick det bli den. Döm om min förvåning och hur sur och arg jag blev när jag fick hem detta:

Japp, jag dricker lightläsk med sugrör. Blir godast så hihi!

Här har jag suttit och plockat bort alla strips dom hade lagt under köttet. Fy faaan vilket lurendrejeri!!! Blev SÅ förbannad! Det stod "gyroskött, lök, tomater, gurka, fårost, pfefferoni och sås. Stod ingenting om varken pommes frites eller klyftpotatis. Men det som retar mig mest är att dom under köttet hade lagt SKITMÅNGA pommes så att det skulle se ut som det var mkt kött! VARFÖR la dom på det när jag inte ens bad om det men framförallt när det inte stod nåt om det i menyn. Och gurka, lök och tomat? Ja några stycken som ni kan se på bilden! Vitlökssåsen var jättegod men gyrosköttet var lite segt faktiskt.

Nåja, detta påminde mig om att aldrig äta take away (från pizzerior) såvida det inte är aksolut kris. Det var det väl inte idag heller direkt men jag mådde inte så bra + att klockan var rätt så mkt.

Nu blir det ett varmt bad med min nya skvallertidning In Touch jag fick hem i brevlådan idag :D

1 kommentar:

Åsa sa...

Sånt där e skitsurt! Kommer du ihåg när jag bjöd på pixxa som vi fick hemo ij var alldeles luden??? Snacka om äckligt! :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...