2009-06-25

Glömt att uppdatera

Har rent glömt bort att uppdatera här ju :?

Jag går rakt på sak då detta bara är min lilla matblogg typ...

2009-06-23


Denna dagen gjorde jag nån gojsa med pinjenötter till frukost som jag åt typ 10 skedar av sen var jag PROPPMÄTT!!

DSC00088

Till middag blev det Mascarponekyckling (4,8 g kolh per portion) med Airams baconröra som btw var SÅ ASGOD!!! Det var mkt gott! Gott och enkel att göra. Den kommer jag gör fler ggr. Baconröran vet jag inte kolh.innehållet på men det är nära nog noll skulle jag vilja påstå!

DSC00114

Sen på kvällen vart det fotboll och då ville sambon ha lite snacks... så det blev salta jordnötter, sötmandel, valnötter, pinjenötter samt lite 70% choklad i mitten :)

DSC00120 DSC00118

Dock så åt jag knappt av nötterna för jag gillar inte att knapra på  dom + att det fastnar i tändern :lol:

På kvällen ställde jag mig sen och gjorde Airams fläskpannkaka fast med rökt sidfläsk istället som jag kunde ha till frukost dagen därpå... SÅ GOD den är!!!!

DSC00142

Kan rekommenderas VARMT!!! :D

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...