2009-06-29

En jäääävla massa svordomar!!!!!

Snälla, snälla, snälla - kan inte klockan bli 8.00 nångång så jag kan ringa tandläkaren?! Drömde inatt att jag inte kunde hitta numret till tandläkaren NÅGONSTANS. Självklart hade jag ju isf bara kunnat knata ner där (bor ca 2 min gång därifrån) men det var av nån konstig anledning förbjudet i drömmen haha. Så när jag vaknade med ett ryck imorse 05:45 hoppades jag INNERLIGT att klockan nästan var typ 07:45 så jag kunde gå upp och borsta tänderna och göra mig klar i-f-a-l-l a-t-t jag skulle kunna få komma på stört. Men nu var inte klockan ens 6 så jag svor lite granna och la mig på höger sida (där jag har ont som "#¤&"#! och som INTE ens är min sovesida) för att se om smärtan lindrades men icke!! Så fråga mig inte hur jag bar mig åt men jag somnade väl om på nåt jävla vänster och vaknade nu för ca 30 min sen... 07:26 och gick upp då och gjorde mig i ordning. Ska ringa om exakt 12 min.... för det är en sån tandvärk som riktigt söker mig så jag mår illa... fy faaaaaaaaaaaaan!!!!!!

SNÄLLA FARBROR TANDLÄKARE TA EMOT MIG PÅ DIREKTEN!!!! DU KAN VÄL INTE HA SÅ MÅNGA PATIENTER KL. 08:00 PÅ MORGONEN?! *snyft*

Wish me luck!!

1 kommentar:

Åsa sa...

Usch o fy fan..det där e hemskt! Tandvärk och öronvärk e 2 saker jag kan döda för!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...