2009-05-17

Uppdejtsrejs

Jaha var börjar vi idag då?? Orkade inte uppa mer igår än det lilla jag gjorde. Dom andra var ju från mobilen och det är ju ingen konst liksom...

Börjar med idag då =)

2009-05-17

Ni minns kanske att jag var i tvättstugan när mitt elaka Alter Ego Jasmine Ramone trädde fram hahaha.

I vår tvättstuga står det uttryckligen att man absolut INTE får ha nånting kvar i tvättstugan när nästa ska till. Dom separata torkrummen får man ha en timme efter avslutad tid men INTE torktumlaren då den står inne i själva tvättstugan. Men när jag kom ner så ser jag att någon (den som tvättade innan mig antar jag för där satt ingen kolv nämligen så jag vet inte då vem det var) 15 min tidigare hade satt på torktumlaren... och då var klockan 16:05. Irriterad blev jag ju såklart och övervägde en kort stund att hutta ut (för er som inte vet vad det betyder så är det skånskans ord för "slänga" "kasta") den i tvättkorgen eftersom jag tycker sånt är lite onödigt när det står stora skyltar där som säger att man inte får. 42 min kvar var det på den. Okej, tänkte jag, jag sorterar min tvätt så får jag tänka på under tiden hur jag gör. För fastän jag bara ville slänga ut skiten och sätta dit min egen kolv så visste jag ju inte vad det var för mongo som tvättat och det sista jag orkade med var nån som ringde på dörren och gnällde och hade sig så jag lät efter noga övervägande att låta det vara och inte låsa med min kolv när jag gick därifrån...

MEN...

Innan dess så tänkte jag att... (eller inte jag, det var mitt alter ego...hehe) om personen i fråga nu är SÅ dum att h*n inte förstått reglerna så ska jag minsann ge dom... så jag stängde av torktumlaren och satte den på 15 minuter kvar istället för 42 hihi. Man kan ändå inte se att nån stängt av och ändrat osv... Så när personen sen kom ner och hämtade det så har det inte varit torrt MUHAHAHA! Schysst jag är va?? =) Personligen AVSKYR jag tvätt som inte är torr så jag hoppas det retade gallfeber på Idioten!!


13 min kvar istället för 42 hihihi! Don't mess with my tvättid ;P

Vette fan hur jag tänker alltså... började inlägget med att skriva att jag skulle uppa för lördagen den 16:e men så har jag lagt upp fotona från idag den 17:e istället =/ Kortet ovan är dock från den 16:e. Så det var bara att ändra om till den 17:e. Får uppa lördagen imorgon måndag istället då hehe.

Bella ska snart få gå till Limhamnsfältet men det vet hon inte om ännu hehe.
Åsa väntar på bussen...

Igor (aka Mongot i Hundvärlden) gnagar ben... ja han liknar ju en gnagare så varför inte hahahaha.

Gnagi gnagi... =)


Bella är trött efter fältet... =)


Min sötnos...


Skurade rent min ugn + några stekpannor ikväll =)


Det behövdes kan jag säga....

Skinande ren igen =D Nu blir det kul att baka igen hehe.

Syrran skickade dessa imorse till mig haha. Han är så sööööt!!

SMS-texten löd följande på varje kort...
Zzz
Åh shit, var du vaken??? =O
Bäst att dra...
ASGARV!
Alltså den hunden är så bäng och go på samma gång!! SötGizmo!
Nu kallar sängen på mig hör jag!
Natti!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag hade banne mig slängt ut tvätten ur maskinen o ställt den utanför dörren!
Jisses vicka kort! hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...