2009-05-15

Lista

Hittade denna lista hos syrran... så jag snodde den =) Tack!

1. Hur gammal är du om fem år? Usch.. jag är 32 bast =(
2. Vem var den sista du träffade? Räknas sambon eller? Annars är det mamma och systrar.
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? De Skoningslösa (Unforgiven) med Clintan! =)
5. Vem ringde du sist? Åsa
6. Ditt senaste sms och till vem? Josefine.
7. Vad är helgens planer? Ska tvätta imorgon... sen vet jag inte.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Träffade henne idag.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Första gången vaknade jag vid 5 sen sov jag till 10 =O
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Havet... eller nä... där min familj är kom jag på!
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte... just nu....
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Vill jag nog inte veta =)
17. Vad skrämde dig som barn?
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet ej men jag skrattade hysteriskt idag när jag berättade en sak för mamma, Camilla och Åsa =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hehe nää...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Det heter inte bärbar det heter LAPTOP *muhaha*
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I'm neeejkeeeed =)
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på någon? Neeej. Eller??
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på. På stranden går jag ju inte gärna i skor och strumpor om man säger så hehe.
26. Är du social? Ja, men inte alltid!
27. Vilken är din favoritglass? Vet faktiskt inte...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Weee oh my goood... ingen aning =/
29. Tycker du om kinamat? Yes...
30. Tycker du om kaffe? HELL YEAH!!!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe med kaffegrädde och honung... =D MUMS!!
32. Sover du på någon särskild sida? Ja vänstersidan mest...
33. Kan du spela poker? HELL YEAH!! (Hell no egentligen hehe)
34. Tycker du om att mysa? Ja, ibland =)
35. Är du en beroendemännsiska? Haha ja tyvärr är jag... min nässpray går jag inte hemifrån utan!!!!!!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, men Hannah Graaf delar min födelsedag =)
37. Vill du ha barn? Ja nångång vill jag väl...
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, norska, tyska, liiite polska och pyttegrekiska. Men inget jag hade klarat mig på tyvärr...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä och det är inte nu jag skriver tyvärr efteråt...
40. Föredrar du havet eller pool? Ja inte fan fördrar man pool framför havet. Då är man ju bara dum!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Familjen
42. Äger du dyra smycken? Ja, en Dolce & Gabbannaklocka och sen kommer jag inte på mer. Har en PRADA-väska oxå hihihi.
43. Har du någongång testat narkotika? Ehm... nä. Men Distalgesic är ju narkotikaklassat så... jo det har jag nog då hehe.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En Geishabit =D
45. Vem är den roligaste människa du känner? Morbror Leif tror jag.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på vänsterarmen efter ett Rottweilerhugg hehe.
47. Vad har du för ringsignal? *pinsamt* Jag har ledmotivet från Sällskapsresan där Sven Melander säger "Jag var nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig!" *asgarv*
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Hmm tror det men vet ej var det är isf...
49. Flirtar du mycket? Vet inte ens hur man gör... ärligt!
50. Vart togs din profilbild? I köket =)
51. Kan du byta olja på bilen? Nä men håller på att lära mig via körkortsboken haha.
52. Har du fått fortkörningsböter? Hahaha det lär jag aldrig få även med körkort *blink*
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte men läser Pamela Anderssons STAR nu.
54. Läser du dagstidningen? Bara på internet...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Yes, In Touch och Veckans NU! Skvaller för er som inte vet...
56. Dansar du i bilen? Åh kan man det?? =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar nästan aldrig på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista
59. När var du i kyrkan senast? På pappas morbror, Harrys, begravning 5/7 2006.

1 kommentar:

Åsa sa...

Du glömde svara på fråga 17!!!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...