2009-05-20

IRRITERAD!!!!!!!!!!!!

Jag är MKT förbryllad!! Och väldigt väldigt väldigt FÖRBANNAD!!!!!

Det är nån JÄVLA IDIOTISK förbannad skithund som har skällt nu ända sen klockan 06:00. Och den skäller i ett och i ett och i ett och skäller förtfarande för fulla hus i skrivande stund!! Men det som gör mig förbryllad är att det är bara tre stycken i denna trapp som har hund. En på första våningen, en på andra och så då vi på tredje. Och INGEN av dom hundarna brukar skälla ÖVERHUVUDTAGET!!!!! Sen är det en till på första som brukar ha en äldre schäfer ibland men den är så snuslugn så det kan knappast vara den heller. Och vad jag vet så är det ingen i trappen som har skaffat nån valp eller så heller...

Jag känner att jag snart lackar ur ORDENTLIGT!!!!

Och ännu mer märkligt är att jag faktiskt tog 2 apodorm inatt och vaknar kl. 6 UTVILAD?? Now... hur fanken går DET ihop??? I do not get it! I normala fall brukar jag vara SÅ SÅSIG när jag vaknar but not today! Kanske har det med den förbannade hunden att göra månne?!

Den blir nämligen tyst emellanåt så man tänker att kanske kan man gå och lägga sig nu då den har tystnat men så börjar den igen efter en stund. Det är inte långt ifrån att man börjar tänka att "hade jag bara haft en bössa...då jääävlar!!!" hahaha. Nä då, bara skämtar! Hade inte sagt nåt såvida det inte vore så att vi hade vårt sovrum vid ytterdörren och våra väggar är som pappskivor och ingen som helst isolering längs ytterdörren. Här är så SJUKT jävla lyhört!! Kan man höra grannens telefon ringa och t.o.m. ibland höra vad dom pratar om... ja då kallar jag det lyhört!! Ja, MKB's planritningar samt lösningar på allt är inte alltid dom bästa!!! Eller dom är inte bra öht!! (öht = överhuvudtaget.)

Men som den kärring jag har tvingats bli, bland alla andra pensionärer här i Limhamn som klagar på precis ALLT, så ska jag fan ta mig gå till botten med vem som har en skällande hund så här på morgonen!! Hunden kan ju ha hållt på mkt längre än så för jag vaknade av att jag hörde en massa liv i trappen men eftersom man inte var direkt klarvaken så tog det en stund innan man fattade att oj då, det är visst en hund som skäller halsen av sig! =/

Nåja, vi får väl se vad som händer.

Vad hade ni gjort? Satt upp en lapp och frågat eller? Hahaha.
Nu ska jag gå och försöka gå och somna om och kanske ruva på en hämndplan *ASGARV*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...