2009-05-21

Helsingör

Vi var ju då i Danmark igår... blev en rätt så spontan tripp dit. Orkar inte skriva nåt nämnvärt just nu så jag skriver bildtexter. Tycker konstigt nog det är mkt lättare...



Här är båten som vi ska åka med...


Detta äter och dricker jag ALLTID när jag åker över dit =D Det hör liksom till... (och igår Low Carb:ade jag inte hehe.)


Martin gillar utsikten... (ja mig då alltså HÖHÖ =))


Eftersom ingen vill ta kort på mig så får jag göra det själv =) (Martin tog men dom fotona blev ju KATASTROF hehe.)

Framme i skiderövernas land =)

Denna bilden har ni iofs redan sett... Hit går ALLTID Martin.... och jag står en bit bort för där stinker FAN... haha.

Åsa fick lite cancerpinnar i present.... TAXFREE we like!! =)
Hmm jag kan själv inte fatta att jag knappt tog fler kort.... vad f-n har hänt???

1 kommentar:

Åsa sa...

Mmmmm..me lajk!!! Thanx!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...