2009-05-14

Godnatti!

Nä nu ska denna tanten gå och sova!

Är dötrött! Vette fan vad jag ska skriva heller. Hade nåt innan men nu har jag glömt det under tiden jag duschade =o/ Bra minne man har va??

Just det jag glömde ju "berätta" innan att jag hällde över nötterna i burkar så inte Martin skulle se påsarna haha.



Och ni skulle både se och höra honom när han åt av pinjenötterna... "Åh dom e så jääävla goda..." och så tuggade han och tuggade... men det hade låtit annorlunda om han sett Eldorado-påsen haha. Sist smakade han en näve och usch och fy dom smakade ju inte alls som dom vi brukar köpa... men nu "lurade" jag honom med burken... hihi! Schysst jag är va? =)

Måste bara visa er denna bilden haha...



Det ser ut som han håller mongot i hundvärlden (Igor) hårt men det gör han inte. Och skulle man ta för hårt så är han verkligen inte sen att säga ifrån om man säger så....

Tro det eller ej men hans "gnäll" påminner lite om hur fiskmåsar låter... *asg* Det är sant! Det låter hilarious!!!!

1 kommentar:

sofie sa...

varför är män så?! har ett ex vars pappa va precis likadan...han va köttfanatisk...helst skulle det i princip va rått osv...en gång fixade jag och exets mamma till lite kornfiléer men slängde påsen..han åt och det va så gott så gott...men när vi sa va det va för nåt så vääägrade han tro på det! oturligt nog hade vi slängt påsen så han kunde inte överbevisas! dessa män!! *suck*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...