2009-05-29

Dagens vägning

Ja, jag får väl redogöra den verkliga vikten då! Vägde mig när jag kom hem idag från vår lilla dagsutflykt. Var ute i nästan 2 timmar med hundarna ändå stannade vågen på 80,6 kg. "Va faaaan täntke jag! Upp 300 gram?!?!" Och surade! Men men... det är ändå en viktnedgång på 1,4 kg totalt med en del fusk. En hel del faktiskt. Dock INGA potäter eller INGEN pasta! Nån macka (2 st under hela veckan) har det faktiskt blitt på morgonen just för att jag tycker det är så svårt att veta vad jag ska äta på morgonen mer än det jag är van vid. Vilket är just BRÖD hehe. Men jag är FAST besluten att fortsätta! Jag mår faktiskt bra!

Ok, idag har jag fuskat rejält. Eller rejält och rejält... förr hade det inte varit nånting i jämförelse men just nu är det rejält. Tänker nog inte hålla så strama tyglar imorgon heller för den delen (det är ju ändå lördag) men ändå inte äta varken potatis eller pasta. Inget bröd heller förutom mina små Oopsies eller FinnCrisp osv. Men dom måsta man ju oxå hålla koll på så man inte äter för många av dom för då tickar kolhydraterna iväg =)

Idag var ju jag och syster yster nere på fältet med Mupparna. Bilder nedan.

Fältet...

Tyckte denna fick så fint ljus över sig *tööönt*

Syster yster...

På väg hem...

Gizmo åker buss =) och är trött =)

Denna gjorde jag sås/gryta på idag... MUMS!!!!


Konjaksgryta. Som var SÅÅÅ goood!!!!

Ha en fortsatt bra kväll/natt!! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...