2009-05-15

Dagens Frukost

Ja, vad fan blev det... det blev ingen egentligen... gick upp lite för sent (var helt död i huvudet) och sen hann jag inte äta nån för jag var tvungen att ge mig iväg... så det blev 2 små Scones på vägen med bregott och Robertsons citronmarmelad och så lite kaffe förståss =) med kaffegrädde och honung... såklart!!

Sen idag har jag bara syndat med Geisha, grillchips, läsk och tacos och hela köret. Vegetarisk tacos dock så kanske just middagen inte var så farlig =) Sen har jag ju lyckats gå en del idag oxå men det jag skulle behöva är rejäla promenader i form av att jag går relativt snabbt och svettas och blir lite andfådd. Aja, det kommer väl =) Nån lunch och mellanmål blev det nog inte heller så jag tänker inte ens uppa nåt om det.

Slutsats: Dagen idag har varit låååångt från GI/Stenålderskost överhuvudtaget...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...