2009-05-19

Dagen i bilder

Egentligen orkar jag inte skriva nåt för det kliar inne i skelettet i min högra hand. Känns som det iaf... sen har jag ont i knölen vid armbågen på samma arm. Skit oxå. Jeje så kan det vara...

Idag var vi hem till Åsa. Vi hade sett i Rustabladet att dom hade en slushiemaskin för bara 99 kr. Fick hem bladet igår att det skulle börja gälla idag. Vi var där efter lunch. Då var dom slut. Je rajt my ASS dom var! Ibland tror jag bara det är båg och ren lögn att dom har så billiga grejer. Jaja, dom skulle få in nya på fredag så det får bli att vi far dit då igen.


Efter Rusta bestämde vi oss för att åka ut till Skumparp för att se hur det såg ut där Harry bodde innan han gick bort. Tog denna bilden bara för att detta är Skåne för mig! =) Blå himmel, stora rapsfält och alléer... *Love*


Fråga mig inte vad jag gör här... fular mig som vanligt haha.


Härmar Josefine gör jag nog... lite fjortisminer haha...


Dom byggde och renoverade för fullt såg det ut som... vi stannade såklart inte så det blev bara en sån här liten skitbild haha.

Detta är mina syskons gamla barndomshem... Där är heeeelt förändrat nu. Dom hade stora stora växthus som stod ungefär där det är grönt nu... var dom är vette fan. Borta är dom iaf =( Huset ser inte heller ut som då....


På väg hem var vi inom ICA i Bunkeflostrand och då såg vi dessa gulliga små flaskor... 33cl hihi!


HÄR börjar det lilla äventyret hahaha. Min andra syster och hennes sambo har en båt nere i småbåtshamnen här i Limhamn så vi skulle bara inom till dom och lämna en grej samt kissa lite och sen när vi skulle åka igen så startade inte bilfan =/ Snopet... dom försökte och försökte men det gick inte... här försöker Åsa.


Vi fick ringa efter lille far som kom med volvon så fick mamma köra honom tillbaks till jobbet. Som tur är har han kontakter via jobbet så bilen blev väl hämtad sen.


Tur det var vid en grill så vi kunde ta oss nåt till livs under tiden =)


Äldsta syrran Camilla. I full fart med att tugga pommes frittes =)


När mamma kom tillbaka med volvon var det så bara att lasta över från den andra bilen hehe.


Hejdå folkan =)


Bella var hemma hos Gizmo under tiden och dom hade nog haft kul när vi var borta... fritt fram liksom... men där såg inte ut som dom gjort nåt styggt och det var ju tur hehe.


Lilla tösen hemkommen nu...


Vi såg på Tombostone till middagen =) Bra film! Handlar om Wyatt Earp! En riktig kabojsarefilm =)


Mina små älsklingar...


Puss puss...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...