2009-04-13

Uppdejtsrejs imorgon

Kommer blogga om dom senaste dagarna imorgon men nu väntar sängen. Är dötrött efter att först ha vaknat på ett STRESSAT sätt (eller vad säger du Åsa? Blir man inte det när ringklockan på dörren bara ringer och ringer och ringer tills man öppnar och VIPS så står Familjen Persson där och frågar vad man gör?? hahaha) Men dom hade frulle med sig och det tycker jag var mkt snällt. Det skulle jag vilja se brorsan med familj göra? *stort skratt då jag vet det ALDRIG kommer hända även om vi så bodde grannar)

Nä, nu väntar sängen som sagt.... har nån konstig, intensiv molande värk på höger sida av magen som inte vill släppa. Men hoppas jag kan det så kanske det släpper (ehhh hehe fattade ni så vitsig jag var nu va???) Värken vill inte släppa men om jag gör det så kanske DEN gör det =D Oooohohoho.... ja, jag kan inte hjälpa att jag e så rolig ju *blink* =)

Natti fnatti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...