2009-04-10

Skärtorsdagen 090409

Idag kom det inga häxor inte. Eller påskkärringar menar jag.... fast å andra sidan var vi inte hemma på eftermiddagen heller så det kan jag ju inte veta men efter att vi kommit hem har det inte plingat på dörren i alla fall. Eller går man inte påskkärring längre?? Eller har man bytt dag rentav så det är imorgon man går?? Aja här behövs nog varken påskkärringar eller häxor då jag är tillräckligt mkt av båda två hahahaha.

Idag passade jag Gizmo när Åsa var och handlade med mamma och äldsta syrran. Han hade det nog så skoj så... Sen efter det åkte jag och Martin till Netonnet och jag skulle ju inte handla nåt men kom såklart hem nästan 700 kr fattigare =( därför blir detta inlägget bara en jävla massa bilder. Ja inte bara för det men ni fattar.... Hoppas ni står ut med det =) En MAAAASSSSSAAAA bilder... jag är faktiskt väldigt trött och orkar inte skriva nåt förutom lite bildtexter.... lat? Mmm jag vet...

Hade ju som sagt Gizmo här ett par timmar. Det är typ det enda roliga som hänt idag...

Denna bilden nedan är så jävla klockren så det finns inte haha. Det är dom två i ett nötskal =)




Dom två är fullständigt galna när dom leker =)



(B)Igor han morrade och var kaxig men bara om han hade skydd. Här hade han inte det och ville upp i soffan i trygghet (hos Martin där han trodde att gizmo inte kunde nå honom haha)

Jag lekte lite med korten i Paint (i brist på annat typ.) Fast jag gillar sånt. Man kan få många goda skratt av sånt haha!



Sååååååå fin!


Gizmo han kämpar för Bellas uppmärksamhet....


Kolla in blicken =) för er som inte ser texten så står det följande:

"Kommer du inte ner och leker NU så blir det synd om dig sen... (Gizmo försöker varna Bella som inte bryr sig ett skvatt haha)"




(B)Igor fegis ;P



Kan man bli sötare??? Gischmooooooo...




Haft lite kul i Paint... =)


Hoppas ni kan se texten....




(B)Igor ville väl mest bara försvinna haha



Hahaha checka Gizmos bakben *asg*


Här går det vilt till.



Bus, bus och åter bus...


Ja du Åsa nu ser du vad jag köpt... EN SODASTREAMER!!! =D


Massa smaker. Coca Cola (smakade en aning sött men man kan ju dosera som man vill) Lemon Lime (inte smakat ännu), Äpple (denna var riktigt god men Martin gjorde den för söt) och så då till slut Pink Grapefruit. Hoppas den är god annars får du alla tolv litrarna Åsa =D


Martin fick sätta ihop den... jag ville inte för jag var rädd för att kolsyretuben skulle explodera mitt i fejjan... nä tack du! Kan den det förresten??


Fan som här ser ut......


Sen påbörjade vi påsken med SKRÄP!! Men imorgon blir det ugnsbakat vildfångad pinklax med god sås.








Sofie dessa var helt och hållet till dig =D Undrar vad fan det är med han och sin tunga *asg*


Jag får väl vara med på ETT hörn iaf =) Helt koncentrerad på TV:n. Men minns inte vad jag kollade på =/
(Ingen dubbelhaka här iaf. Woho)

Nä nu får det vara nog känner jag.... jag måste sova för jag e dödstrött.

Uppar mer roligt imorgon!! =) Roliga bilder följer såklart även då =D

Och TACK för alla Geishachoklade jag fick Åsa. För att inte nämna alla läskeburkar jag fick av min utgående favvoläskedryck Pineapple/Grapefruit =) *GLAD*

GODNATT!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...