2009-04-18

Påskfirande i Staffanstorp

Bildrejs från påskafirandet hos äldsta syrran den 11 april 2009.

OBS!! MÅÅÅÅÅÅNGA BILDER!! Vill tillägga att det togs 291 foton den kvällen så jag ska försöka summera så gott jag kan... helst hade jag ju velat ha med ALLA bilder men jag vet ju självklart att det inte går hehe. Men jag skulle vilja... hmm... ja, det skulle jag...

11 april 2009

   
På väg till Värnhem för att ta den gula länsbussen till lanned =) / Martin väntar i solen =)


 
Den goda maten... kalkon / Pappa och två av sina svärsöner... pappa är han i mitten som tror han e maffiaboss haha.

HAHA vet ni vad jag nyss upptäckte?? Att man kan välja fotona som miniatyrer och välja bredd. Så om jag väljer att det ska visas som miniatyr och sen fyller i storleken så visas den i den storleken jag väljer! Wohoo hade jag ingen aning om =) Så nu följer resten i miniatyrer =) Hoppas bara det blir så sen när inlägget visas på riktigt....

     
Gizmo var oxå med såklart.... han trodde nog om han satt fint så fick han Emils påskägg ;P Josefine posar.... och jag posar... Gizmo blev toooorstig...

   
1. Bara dumstruten som fattas... 2. BoKo röker 3. Pappa tror nog på fullaste allvar att han e en maffioso LOL

Här nedan följer nåt som jag inte vet vad det ska föreställa - men kul hade jag nog... hmm.... och nej, jag hade inte druckit...

       

Ja vad kan jag säga? Jag är ett stördo hahaha.

  
Emil gillar 88:an (och jag med men när jag skulle ha fanns det ingen kvar =/ *skitungar*

     
Åsa, mamma, pappa (glad i hågen) äldsta syrran (värdinnan) och så Martin då....

       
Sen efter diskning och sånt var det dags för EFTERRÄTT. Det enda jag såg fram emot typ haha. Och mamma med haha. Måste ju föreviga fjortisens första finne MUHAHAHA! Så schysst jag är då ;P Mimma, inte röka nära barn =) Niklas han snackade och snackade.... =)

               
1. Martin. 2. jag. 3. pappa (fortfarande glad i hågen.) 4. Här har dom skoj. 5. Gizmo ville oxå va med. 6. Josse och jag. 7. Jag vet... jag är SÅ fräsch haha. 8-9. Minns ni jag gjorde ett inlägg om Josse the Fjortis och hennes miner när hon tar foton? Jag e tydligen oxå en fjortis då haha. 10. Josses mamma och min pratkvarn till syster. 11. Fjortisens pappa. Vet inte om han mäter sin jolle här eller vad det är...=) 12. Så gör man inte Martin!! 13. Jag gör en Sofie HAHA. 14. Pappa glad i hågen (IGEN.) 15. Ahaaaa det var DÄR den sista 88:an tog vägen *blink*

              
1. Adam bad Camilla ta fram gröna kläder för han ville vara Hulken hahaha. 2. Men "Hulken" blev jagad av sin morfar och blev rädd och sprang haha. 3. Har en livlig diskussion med Åsa. 4. Gizmo gillar sopkvastar =) 5. Josse och Åsa försöker hålla värmen i kylan. 6. Josse posemadam =) 7. Åsa och sin "son" hehe. 8. Gosig vovve och snyggt hår. Ja tack!! 9. Martin hävdade att hundar dras till honom för att han har en fast hand... såg inte så ut här haha. 10. Undrar vad pappa tänker =) 11. Pappa med högljudde svärsonen. 12. Så snabbt tog det roliga slut hahaha. 13. Josse myser med Gizmo. 14. Gizmo gillar sin matte. 15. SÖÖÖÖÖÖT!!! '

    
Fråga mig inte vad dom gör här på dessa korten haha. Dom var INTE nyktra iaf =) Men det trodde ni väl inte heller... haha. Men roligt hade dom iaf =D

  
1. Martin verkar inte glad? 2. Detta är Hulken för några år sen hehe. 3. Gizmo är nog rejält trött på mig vid det här laget =)

 Här var det dags att call it a day...


HOPPAS NI HADE EN HÄRLIG PÅSK SÅ HÄR EN VECKA I EFTERHAND =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...