2009-04-04

Oprah and Bob Greene - The Best Life

Glömde ju berätta att jag fått hem mina böcker idag. Den ena är från Tradera medans jag beställde den andra från USA =D Ni kan nog själva gissa vilken jag köpte genom Tradera =)


Traderafynd =D Jag gillar båda två =)


Denna kommer jag gå mkt efter nu känns det som. Måtten är på engelska men kan man engelska så borde det inte vara så svårt att lära sig måtten tror jag....


För övrigt så ser det ut så här efter mitt blodprov... =/ Gör ont med. MEEEN... jag är viking så jag står ut *hånskratt* Jag viking?? haha. Jo då... tål all smårta vettni! *MKT ironi om ni inte förstod det* LOL

Nu ska jag sova.... känner mig helt slut!

PUSS på er och tack för att ni läser min blogg! Blir jätte glad över att ni kommenterar!! Har ett inlägg kvar att göra... en låt som har fastnad på hjärnan... och nu har jag hittat en till... ska se om jag hittar dom på YouTube...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...