2009-04-08

Nu är jag...

....KLAAAAAR!!! Så snart ska jag gå och handla. Eller cykla rättare sagt! Martin har en helkväll med jobbet så jag har en helkväll för mig själv! YAAAAY! SKÖÖÖNT!! Ska köpa nåt enkelt (men gudagott) att äta - nämligen grillad kyckling med en god potatissallad till!!! Läsk till det och såklart ett GEISHA efteråt! (Eller varför inte två när jag ändå är i farten.) Detta ska ätas så fort jag kommer hem och sen är det ju såklart Grey's Anatomy kl. 21 ikväll! =D Har ett paket att hämta oxå med en massa ekologiska juicer. Okej inte MASSA (tre stycken) men allt är ekologiskt och nyttigt för dig! Visar på bild sen ikväll såklart =)

Nu måste jag snabba mig så jag får njuta nåt av kvällen!

Det konstigaste hände innan oxå. Ibland undrar jag verkligen om det är rätt.........

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...