2009-04-05

Lördag 4/4

Igår var det en liten städedag här hemma. Så jag dammsög samt renbäddade sängen. Martin var och satte på sommardäck på bilen så då passade jag på. Dumt med tanke på att det var ASFINT väder precis hela dagen =/ men men... då fick man det gjort iaf.

När Martin kommit hem gick vi ut med cp-hundarna och sen styrde vi kosan mot Lomma. SÅ fint där var men GUD så kallt haha. Vi hade inte käkat så vi visste inte om vi skulle käka på nån restaurang eller om vi bara skulle köpa nåt skit och ta med och sätta oss vid havskanten (på bänkar då naturligtvis hehe) så kom vi förbi både Konsum och Hemköp så blev vi fundersamma vilken affär vi skulle välja. Samma skit kom vi fram till så vi valde Konsum. (Bara för det låg närmast typ haha) Så det blev en pastasallad med kyckling (dyr, 48 jävla spänn) samt en juice och bröd med skagensallad. Pastasalladen var faktiskt jäkligt god ändå. Man blev MÄÄÄTT!!!

Här kommer lite bilder från kvällen.....



Lomma småbåtshamn  


Och igen...


Den dyra men goda pastasalladen =)


"Love is in the air...." Nä, bara kyla ;P haha

Nu kommer lite olika bilder på Solnedgångar.... är nämligen olika ljus på dom =)


Solnedgång 1


Solnedgång 2


Solnedgång 3 (lite sne horisont men det e bara för att jag e sne haha)


Och Solnedgång 4 - denna gången lite rakare. (Märks det att jag älskar såna här bilder? hihi)


Kom en del svanar där som jag slängde bröd till. Var nog uppskattat haha.


Ehhh.... inga kommentarer men bjuder på den ändå.... hahaha.


Försökte fånga månen men gick inte så bra.... eller man ser ju att det är en men blev suddigt....

Ja, det var dä'rä.... vad gjorde ni igår?? Nu ska jag på en 3 timmar lång Risk Ettan utbildning (ja, jag ska ÄNTLIGEN börja med körkortet - till Martins STORA glädje!!!) och sen kolla på boxningsmatch. Systerdottern ska slåss ;P

Ha en fin dag!
Puss

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...