2009-04-10

Helvete...

Nu kom Paradise City upp på Winamp... så nu har man fått den på skallen. Tackar för det! =/ Kan inte nog säga hur många ggr man festat till den låten. Den har liksom alltid varit ett självklart val när man festat. Alltid när jag sätter på denna låten här hemma (på HÖG volym såklart) så klagar alltid sambon att det blir lite för mkt. Va faaaan - jag återupplever min tonår/ungdom hahaha. Man KAN BARA INTE lyssna på denna utan att skruva upp!

Detta är en OMÖJLIGHET!!!
Det borde om inte annat vara OLAGLIGT =D

Minns en fest jag hade när jag bodde i Grums. Alla jag brukade umgås med var där, (okej det var nog nånna jag inte ens kände men som hade hört talas om att det var fest nånstans, om inte annat så hörde dom väl musiken hahaha och sen brukar ju rykten om fester sprida sig som en löpeld i såna små brukssamhällen) Iaf, spriten flödade som den alltid gör i små samhällen på helgerna och så sätter Jonas (en killkompis) på just denna låten nedan på HÖGSTA volym så högtalarna spräcktes...(!!!!) (sorry Åsa) Det var nämligen hennes högtalare... *oops* FÖRLÅÅÅT!!! Iaf... alla (inkl. jag tyvärr) var nog inte riktigt nyktra om man säger så så jag var ju helt med på noterna när den låten kom upp och jag kan inte förklara alls vad det är med slutet på den låten... när den speedas upp blir man rent koko.... och CP som man är då så skruvar man upp ännu mer... Redan när låten börjar med elgitarren så börjar man ladda för slutet hahahaha. Är man knäpp eller vad? =) Ja jisses... kan ju säga att lägenheten inte såg ut riktigt som den gjorde annars med folk däckade på soffan och golven och spritflaskor överallt. Men jag säger som värmlänningarna gör:

"Faaaan va packad jag ble'rå men faaan va kul jag hade"
*garvar*

Åsa, vad tror du pappa hade sagt om man spelat denna högt när han var i närheten? *asgarv*
Eller even better... tagit han på konserten du och Stefan var på =D hahahaha. Tror du han hade stått ut??? Det tror inte jag! =)




Listen and ENJOY!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...