2009-03-31

Och så tisdag idag då...

Men idag finns inga foton alls att tillgå så det får bli en låt istället.... efter inlägget...

Jobbade idag. Sista dagen... mitt eget val. Var på plan 2 - hade aldrig varit där men det gick bra det lilla jag var där. Hann med en dusch med en ball tant. Hon var cool! =) Där var oxå en go tant som sa att jag var så vacker så vacker så när jag skulle in och väcka henne. Fick ringa på för hon hade minsann låst dörren så när hon öppnade sa jag godmorgon och allt det där och att jag skulle hjälpa henne. Sovit gott hade hon inte heller gjort för det frågade jag. Haha! Hon grep min hand och så gick vi mot dass men så stoppade hon mig på vägen och tittade på mig med stora ögon,  klappade mig på kinden och sa "Ojjj, vad du e vacker!!" Jag ville ju inte visa att jag brast ut i skratt inombords för större lögn fanns ju inte så tidigt på morgon + att jag inte ens var sminkad och mådde urangutangbajs och var blek och dann. Men jag svarade att det var minsann hon med och vackrare skulle hon snart bli. Då smajlade hon upp sig och klappade sina händer och sen mina kinder igen och utbrast: "Åhhhhh vad du är vacker... min lilla tös!" Sen efter att en i personalen kom in och frågade om jag ville duscha en annan sen när jag var klar så berättade hon att dom var dumma mot henne och trackaserade henne. Usch ska man ta sånt på allvar egentligen? Känns lite lustigt bara när dom sa till mig innan jag gick in till henne att hon var helt klar... hmm... annars får man ju höra såna grejer rätt ofta fastän man vet att det inte stämmer. Som t.ex. en vårdtagare kan säga att hon/han har inte duschat på en månad men så vet man att man själv gjorde det igår typ... hahaha.

Jag käkar fortfarande antibiotika och det känns i hela kroppen. Det känns fanimej som jag befinner mig i klimakteriet och det KAN jag bara INTE göra för jag är ju bara 27 år!!!! Men svettas så mkt på natten gör jag att täcket klibbar mot kroppen, (massa svordomar) ont i magen har jag och ont i huvudet har jag oxå. Fast dessa problem hade jag iofs redan INNAN jag började med antibiotikan men det har bara förvärrats sen jag började med den. Jajajaja slutgnällt för idag. (Tror jag!)

Nu får jag väl fylla diskmaskinen och sätta på den och gå och bada! Tycker inte om kvällar längre! Vet inte varför men dagen tar slut and so do we! Känns slutgiltigt på nåt vis. Äh, kan ej förklara... bara svamlar nu. Håll till godo med låten istället...

Älskar denna filmen och älskar låten!!

Creedence Clearwater Revival (John Fogerty) - Fortunate Son

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...