2009-03-25

Mkt märkligt!

Hahaha det märkligaste hände nyss... jag skulle svara på kommentarer här på min blogg så när jag då skulle fylla i dom där två orden som alltid poppar upp innan man klickar på SKICKA så kom jag till bloggen och inlägget nedan *asg* istället för till min egen kommentarssida.

http://markuszander.blogg.se/2009/march/utkast-mycket-bilakande.html?_tmp=e599801ba3c78c0ef80353be8ed1d76bb6475169

Oh well.... Kan det vara ett tecken??? Att jag oxå ska roadtripa genom USA???? =D=D=D=D YAAAAY Hoppas!!!!!! Har jag alltid velat! Komma bort från all denna skiten! Martin har oxå alltid velat bila genom USA men med sina kompisar förståss (när han var yngre) får se om han kan nöja sig med sin käring nu istället då'ra *asg* Men hursom så msåte det vara ett tecken så ja, nu måste jag läsa denna bloggen oxå *fniss*

Nä, nu måste jag göra mig klar för tandis. Retar mig som FAAAN att jag har tvättid kl. 12 men kan inte tvätta för just kl. 12 ska ju jag vara hos tandläkaren =( F***A!!!!
Ha en bra dag!!

Puss & Kram
*Caroline*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...